INTREBĂRI FRECVENTE

Cât durează livrarea unei comenzi?

Comenzile vor fi livrate în termen de 24 – 48 de ore de la plasarea comenzii. În cazul în care vor apărea întârzieri, veți fi anunțat prin e-mail/sms.

Cu ce firme de curierat colaborați?

Până în acest moment am decis să colaborăm doar cu FAN COURIER.

 

Unde este pachetul meu?

De obicei, comenzile sunt ridicate de către curier în fiecare zi (Luni – Vineri) în jur de ora 15:00 AM. Dacă plasați comanda după 15:00 AM, atunci comanda va fi ridicată de către curier a 2 zi lucrătoare. Atunci când pachetul dvs., a fost ridicat de către curierul FAN Courier un e-mail & sms automat (din partea curierului FAN Courier) va fi trimis la adresa de e-mail & nr. de telefon pe care le-ați furnizat la plasarea comenzii. În acest e-mail & sms, veți găsi un număr de urmărire pe care să îl puteți da clic, care vă va spune exact unde este pachetul dvs. Dacă întâmpinați probleme la vizualizarea acestor informații, nu ezitați să ne contactați aici.

Care sunt tarifele de expediere?

Lucrăm din greu pentru a scădea costurile de expediere pentru a livra aceste comenzi. În prezent, oferim transport gratuit pentru comenzile mai mari de 150 LEI. În caz contrar, percepem o sumă forfetară de 20 LEI pentru expediție.
*Comenzile expediate în afara României sunt percepute de la caz la caz și pot include taxe suplimentare de procesare și manipulare. Ocazional oferim diverse promoții care includ Transport Gratuit sau diverse reduceri promoționale pentru produsele noastre. Pentru a beneficia de aceste promoții pe care le oferim trebuie să fii abonat la lista noastră exclusivă de corespondență.

 

Cum îmi pot schimba/modifica comanda după ce a fost plasată?

Schimbarea unei comenzi după ce a fost plasată poate fi dificilă și în această situație există 2 cazuri:

Dacă comanda nu a fost ridicată de curier (în fiecare zi lucrătoare la ora 15:00), este important să ne sunați imediat după ce v-ați dat seama că este posibil să fie ceva în neregulă cu comanda dvs.
Dacă comanda este deja în posesia curierului, șansele sunt extremi de mici pentru a mai face modificări asupra comenzi, dar vă recomandăm să ne sunați imediat pentru a găsi împreună cea mai bună soluție pentru această problemă.
Vă rugăm să ne sunați la acest nr. de telefon: 0371 021 112

Vom face mereu tot ce ne stă în putință pentru a ne asigura că veți obține ceea ce aveți nevoie.

Cum pot returna un produs / primi o rambursare?

Dacă considerați că nu sunteți complet mulțumiți de produsele noastre, vă vom oferi cu plăcere o rambursare. Oferim o garanție completă, fără condiții ascunse. Așa de mult suntem implicați în această afacere. Tot ce vă cerem este să ne trimiteți un mesaj rapid despre motivul pentru care nu a respectat standardele dvs. Căutăm mereu modalități de îmbunătățire a produsului nostru.

Accesați această pagină pentru a completa cererea de retur / rambursare pentru produsele dorite.

Care sunt opțiunile mele de plată?

Oferim 2 metode prin care puteți achita o comandă plasată pe site-ul nostru:

Online cu card bancar prin EuPlătesc (Visa/Maestro/Mastercard).
Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
– „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Poți plăti cu numerar atunci când FAN COURIER îți va aduce coletul la destinație.

Cum voi fi primi bani înapoi pentru o comandă returnată?

Restituirile nu vor fi procesate prin aceeași metodă de plată utilizată la plasarea comenzii.

Toate rambursările vor fi efectuate doar prin transfer bancar către IBAN-ul dvs.

Rețineți că timpul de procesare poate varia între diferite instituții financiare și de obicei durează între 2 și 15 zile lucrătoare pentru ca rambursarea să ajungă la contul dvs. Rambursarea dvs. va exclude costurile suplimentare de expediere plătite inițial.

TRANSPORT GRATUIT

Peste 150 Lei facem cinste!

RETURNARE PRODUSE

Ai la dispoziție 14 zile să te decizi

VÂNZARE ASISTATĂ

De la pricepuți pentru pasionați!

GAMĂ VARIATĂ

O selecție incredibilă în stoc!