Am pregătit pentru tine o listă scurtă
Cu cele mai frecvente întrebări
Cât durează livrarea unei comenzi?
Comenzile vor fi livrate în termen de 24 – 48 de ore de la plasarea comenzii. În cazul în care vor apărea întârzieri, veți fi anunțat prin e-mail/sms.
Cum returnez sau schimb un produs?
Am pregătit o pagină specială pentru acest subiect. Vă rugăm să accesați pagina aici
Cum pot schimba adresa de livrare?
În cazul în care doriți să schimbați adresa de livrare, te rugăm să ne trimiți un e-mail, folosind formularul de pe această pagină împreună cu ID-ul comenzii, nr. de telefon și sau e-mail-ul folosit atunci când ați plasat comanda pentru a vă putea găsi comanda și edita noua adresă.
Cum pot urmării statusul comenzii?
Accesează această pagină și introduceți ID-ul comenzii + adresa de e-mail folosită atunci când ați plasat comanda
Cu ce firmă livrați comanda?
Momentan colaborăm cu FAN Courier.
Dacă nu ați primit coletul în 3 zile lucrătoare din momentul în care ați primit sms de confirmare vă rugăm să folosiți formularul alăturat pentru a vă putea ajuta.
Da, comanda se poate anula dacă nu a fost deja ridicată de curier.
În cazul în care coletul este în posesia curierului, nu mai putem anula comanda și va trebui să ridicați coletul de la curier.
Echipa noastră lucrează de la ora 10:00 – 18:00 (Luni – Vineri)
În acest interval răspundem la telefon, e-mail, preluăm comenzi, etc.